گروه مورد نظر : عنوان پروژه :
قسمتی از عنوان پروژه تان را وارد نمائید ...
قیمت پروژه از : تا : داکیومنت : کامنت :
جستجو پروژه
طبقه بندی پروژه ها
خدمات ویژه ناب پروژه
آخرین پروژه ها
تبلیغات متنی
بنرهای تبلیغاتی
آمار بازدید سایت
افراد آنلاین در سایت ناب پروژه تعداد افراد آنلاين : 3
بازدید امروز سایت ناب پروژه تعداد بازديد امروز : 567
تعداد بازدید دیروز از سایت ناب پروژه تعداد بازديد دیروز : 2,275
کاربران آنلاین در ناب پروژه تعداد بازدید کل : 2,788,807
   

پروژه پازل هشت با A* با استفاده از پایگاه الگویی

مسئله پازل هشت تایی (8 puzzle) بدین صورت است که 9 خانه وجود دارد که هشت قطعه داخل بازی می توانند در داخل آن حرکت کنند . هدف این است که بتوان مهره ها را درمحل صحیحشان قرار داد
در هر مرحله تنها یک مهره می تواند به جای خالی موجود بلغزد

این پروژه با  روش IDS که در کتاب هوش مصنوعی توضیح داده شده پیاده سازی شده است
شما در این برنامه می توانید مهره ها را به دلخواه تغییر دهید (چینش مهره ها منطقی باشد) و سپس برنامه مسله را حل ک ...
23,200 تومان

پیاده سازی الگوریتم ژنتیک با زبان C#

این پروژه الگوریتم ژنتیک مربوط به درس هوش مصنوعی را با در نظر گرفتن fitness و نسل های تولید شده و احتمال جهش و تعداد نسل ها پیاده سازی می کند .
20,000 تومان

پازل هشت با استفاده از MVC و به روش آ استار

این پروژه به حل مسأله پازل هشت با استفاده از پایگاه الگویی و بصورت کاملا گرافیکی می پردازد . گرافیک برنامه ی فوق بسیار زیبا تهیه شده است .
بدین صورت که ابتدا قالب یا پازلی متشکل از چندین عکس که چیدمانشان درست هست را دریافت کرده ، سپس چیدمان تصاویر را بصورت تصادفی بهم زده و به دو روش مسأله را حل میکند .
یکی بروش آ استار(AStar) و یکی بروش عمقی یا PDB که هر کدام دارای هزینه و تعداد حرکتهای متفاوتی میباشد .
19,200 تومان

مسئله هشت وزیر با الگوریتم ژنتیک

موضوع پروژه در رابطه با مسئله هشت وزیر با الگوریتم ژنتیک است. که زبان برنامه نویسی مورد استفاده در این پروژه سی شارپ می باشد. همانطور که می دانیم الگوریتم ژنتیک یک تعداد نسل دارد که در هر نسل یک جمعیت اولیه تعریف می شود که این جمعیت اولیه نشان دهنده تعداد کروموزم های هر نسل است وهر کروموزم هم از یک تعداد ژن تشکیل شده که ما می توانیم با انجام دادن جهش و یا تبادل بر روی ژن های هر کروموزم به تعداد کروموزم ها یا همان جممعیت هر نسل بیفزاییم ...
22,100 تومان

پروژه مسیریابی شهرهای رومانی با الگوریتم آ استار-A star در سی شارپ

این پروژه که با استفاده از الگوریتم آ استار در زبان برنامه نویسی شده است اقدام به مسیریابی شهرهای کشور رومانی می نماید. این پروژه یکی از مهمترین و معروف ترین پروژه های درس هوش مصنوعی دوران کارشناسی می باشد.
با خرید این پروژه یک فایل سورس با سی شارپ را تحویل می گیرید.
18,500 تومان

پیاده سازی بازی موش و گربه با الگوریتم ا استار

در این مسئله ابتدا جدولی 3 در 3 را تشکیل داده , مهره ها ی مانع را بصورت تصادفی در جدول قرار میدهیم .در اصل مسئله موش و گربه با الگوریتم A* پیاده و شبیه سازی شده است . بطوریکه پس از قرار دادن موانع در دو تا از خانه ها و اجرای الگوریتم ، موش و گربه هر دو با هم حرکت کرده و گربه به دنبال موش رفته و در صورت پیدا کردن موش ، آن را به تله می اندازد . استراتژی استفاده شده الگوریتم A* میباشد . 1- ما يه گربه داريم يه موش. گربه مکان اوليه ثابت دارد ...
22,500 تومان

پیاده سازی بازی موش و گربه با الگوریتم ثپه نوردی

در این مسئله ابتدا جدولی 3 در 3 را تشکیل داده , مهره ها ی مانع را بصورت تصادفی در جدول قرار میدهیم .در اصل مسئله موش و گربه با الگوریتم تپه نوردی پیاده و شبیه سازی شده است . بطوریکه پس از قرار دادن موانع در دو تا از خانه ها و اجرای الگوریتم ، موش و گربه هر دو با هم حرکت کرده و گربه به دنبال موش رفته و در صورت پیدا کردن موش ، آن را به تله می اندازد . استراتژی استفاده شده الگوریتم تپه نوردی میباشد . 1- ما يه گربه داريم يه موش. گربه مکان ا ...
21,200 تومان

پیاده سازی الگوریتم آ استار بصورت گرافیکی

فرض کنید 2 عامل متحرک در محیط معمای مارپیچ 4* 4 مطابق شکل زیر با موانع مندرج ( *) قرار گرفته اند. عامل اول به دنبال عامل دوم است. عامل اول در خانه (1و1) (اولین خانه ی سمت چپ پائین) قرار دارد و عامل دوم در خانه ای تصادفی. حرکات مجاز برای عاملها، راست و چپ و بالا و پائین می باشد. عامل ها می تواند 1 یا 2 گام بردارند . در هر مرحله هر دو عامل باید حرکت داشته باشند.
28,500 تومان

پروژه پیاده سازی الگوریتم تپه نوردی بصورت گرافیکی

فرض کنید 2 عامل متحرک در محیط معمای مارپیچ 4* 4 مطابق شکل زیر با موانع مندرج ( *) قرار گرفته اند. عامل اول به دنبال عامل دوم است. عامل اول در خانه (1و1) (اولین خانه ی سمت چپ پائین) قرار دارد و عامل دوم در خانه ای تصادفی. حرکات مجاز برای عاملها، راست و چپ و بالا و پائین می باشد. عامل ها می تواند 1 یا 2 گام بردارند . در هر مرحله هر دو عامل باید حرکت داشته باشند.
25,300 تومان

پروژه پیاده سازی الگوریتم تپه نوردی بصورت ساده

فرض کنید 2 عامل متحرک در محیط معمای مارپیچ 4* 4 مطابق شکل زیر با موانع مندرج ( *) قرار گرفته اند. عامل اول به دنبال عامل دوم است. عامل اول در خانه (1و1) (اولین خانه ی سمت چپ پائین) قرار دارد و عامل دوم در خانه ای تصادفی. حرکات مجاز برای عاملها، راست و چپ و بالا و پائین می باشد. عامل ها می تواند 1 یا 2 گام بردارند . در هر مرحله هر دو عامل باید حرکت داشته باشند.
18,500 تومان

پیاده سازی فشرده سازی به روش هافمن با زبان سی پلاس پلاس

برنامه فوق با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس تهیه و پیاده سازی شده است . روش کارکرد برنامه بدین صورت هست که ابتدا محیطی را برای شما فراهم کرده که با زدن دکمه ی اینتر دو گریننه نمایش داده میشود ، گزینه 1 عملیات فشرده سازی و گزینه 2 از حالت فشرده بیرون آوردن میباشد . با انتخاب گزینه 1، میبایست آدرس فایل ورودی و خروجی را وارد کرده تا عملیات فشرده سازی را انجام دهد . دقت شود که قایل های ورودی و خروجی فایل متنی میباشد . با انتخاب گزینه 2، می ...
10,200 تومان

پیاده سازی الگوریتم humble ntmber

توضیح برنامه: روش کار بدین صورت هست که هر عددی وارد شد با توجه به الگوریتم humble ntmber آن را حل کرده و خروجی نمایش میدهد. ورودی: یه سری عدد در قالب فایل متنی است که رنج این اعداد تا 5842 میباشد و با 0 پایان می یابند . خروجی : زمانی که عددی وارد میکنیم و یا از فایل میخوانیم این عدد یک آرایه ی مرتب شده را ایجاد میکند . بطوری که مثلا اگر 4 وارد شد آرایه بدین صورت هست: از یک تا 4 به صورت زیر آرایه را تشکیل میدهند: 1 و 1*2=2 و 1*3=3 و 1* ...
9,900 تومان

تبدیل عبارت میانوندی به عبارت پسوندی

برنامه فوق با زبان برنامه نویسی سی شارپ نسخه 2008 نوشته شده هست که با نسخه های 2010 و 2012 نیز قابل اجرا میباشد . این برنامه یک عبارت میانوندی را همراه با پردانتز و یا بدون پردانتز دریافت کرده و تبدیل به عبارت پیونده میکند . روش کار با استفاده از پشته و استک بوده که امکان مشاهده نتیجه عبارت نیز وجود دارد . همچنین امکاناتی مثل بررسی درست بوده پردانتز ها و عملگرها و بررسی کلی نیز در برنامه وجود دارد .
15,300 تومان

مسئله کشیش و آدم خوار

همانطور که از موضوع پروژه مشخص میباشد ، این پروژه که با زبان سی پلاس پلاس نوشته شده است مسئله کشیش و آدم خوار را پیاده سازی میکند . روش کار برنامه بدین صورت هست که، ابتدا از کاربر سوال میشود که تصمیم به انتقال چند نفر را دارید ! کاربر تعداد نفرات را وارد میکند . سپس پرسیده میشود که اولین انتقال را میحواهید کشیش باشد یا آدمخوار ! که در صورت انتخاب کشیش میبایشت کاراکتر c را وارد کرده و درصورت انتخاب آدمخوار باید کاراکتر m را وارد کرده و ...
20,200 تومان

پروژه Knight Moves

این برنامه تعداد حرکت اسب از یک نقطه به نقطه ی دیگر را محاسبه میکند ورودی: فایل با یک قالب خاص به برنامه وارد میگردد که از اعداد بین 1 تا 8 برای نشان دادن شطر و a تا h برای نشان دادن ستون استفاده می گردد . A2 e5 بدین معنیست که اسب ابتدا در شتون 1 و سطر 2 قرار دارد و باید تعداد حرکت تا ستون 5 و سطر 5 محاسبه گردد . خروجی : تعداد حرکت را مشخص می سازد
22,100 تومان

پروژه محاسبه بزرگترین زیر رشته مشترک یا LCP

پروژه فوق با زبان سی شارپ و تحت ویندوز نوشته شده است . روش کار برنامه بدین صورت هست که ابتدا تعداد رشته هایی را از کاربر دریافت کرده سپس کاربر میبایست به تعداد رشته وارد شده رشته هایی را وارد و دکمه ی بعدی را انتخاب کند . در نهایت پس از وارد کردن کلیه رشته ها با انتخاب دکمه محاسبه ، بزرگترین زیر رشته های مشترک را بدست می آورد .
12,400 تومان

پروژه محاسبه ضرب بزرک دو عدد با C#

این پروژه با استفاده از یک تابع بازگشتی و چندین متد دیگر حاصل ضرب دو عدد بزرگ را محاسبه می کند .دقت کنید که اعداد بیش از حد نباید بزرگ باشند که برنامه جوابگو نمیباشد .
18,500 تومان

پروژه تبدیل عبارت میانوند به عبارت پسوندی با C++

عبارت پسوندی به عباراتی گفته میشود که ابتدا عملوند قرار میگیرد و پس از آن عملگر، مانند +AB که به معنای جمع A و B میباشد.این عبارات به دلیل آنکه برای تعیین اولویت عملگرها به پرانتز نیازی ندارد مورد کاربرد زیادی دارند.در اینجا برنامه ای قرار میدهیم به زیان سی پلاس که برای تبدیل اینگونه عبارت به عبارت میانوندی استفاده میشود.
14,200 تومان

پروژه تبدیل عبارت میانوند به عبارت پیشوندی با C++

بطور کلی این برنامه یک عبارت میانوندی را از ورودی دریافت کرده و به عبارت پیشوندی تبدیل میکند . توضیحات و داکیومنت مربوطه موجود میباشد .
15,800 تومان

پروژه تبدیل عبارت پسوندی به عبارت میانوند با C++

بطور کلی این برنامه یک عبارت پسوندی را از ورودی دریافت کرده و به عبارت میانوندی تبدیل میکند . توضیحات و داکیومنت مربوطه موجود میباشد .
17,000 تومان

پروژه تبدیل عبارت پیشوندی به عبارت میانوندی با C++

بطور کلی این برنامه یک عبارت پیشوندی را از ورودی دریافت کرده و به عبارت میانوندی تبدیل میکند . توضیحات و داکیومنت مربوطه موجود میباشد .
16,500 تومان

جستجو دودویی با C++

این پروژه لیستی از اعداد را دریافت کرده و به روش دودویی مرتب میکند .
16,600 تومان

پروژه جمع چند جمله ای با C++

این پروژه دو عبارت چند جمله ای را از ورودی دریافت کرده با با هم جمع میکند .
19,000 تومان

پروژه مربع جادویی با C++

سورس همراه با داکیومنت و مستندات تحویل میگردد .
20,000 تومان

داکیومنت بدس آوردن نقطه میانی در درس محاسبات عددی با C++

نقطه سربه‌سر یا نقطه سربه‌سری اصطلاحی است که برای بررسی ارتباط میزان تولید یک بنگاه اقتصادی با میزان سودآوری آن به کار می‌رود. نقطه سربه‌سر، میزانی از تولید بنگاه اقتصادی را نشان می‌دهد که در آن میزان هزینه‌ها با میزان درآمدها برابر می‌شود و بنگاه در این سطح از تولید نه سود می‌کند و نه زیان. اگر تولید، بیشتر از نقطه سربه‌سر باشد، بنگاه سود خواهد برد و اگر کمتر باشد، زیان خواهد دید. . تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر به منظور تعیین هدفهای فرو ...
19,000 تومان

پروژه تفریق چند جمله ای با C++

این پروژه دو عبارت چند جمله ای را از ورودی دریافت کرده از هم کم میکند .
19,000 تومان

پروژه بازی tic tac toe با C++

بازی Tic Tac Toe Blue یک بازی کلاسیک است که همان بازی دوز خودمون هستش .این بازی شامل 4 درجه ی EASY, NORMAL, EXPERT and CHAMPION است.
24,400 تومان

بازی دوز با C++

بازی Tic Tac Toe Blue یک بازی کلاسیک است که همان بازی دوز خودمون هستش .این بازی شامل 4 درجه ی EASY, NORMAL, EXPERT and CHAMPION است.
24,400 تومان

برنامه سودوکو به زبان C#

این برنامه یک جدول سودوکو را از ورودی دریافت می کند و در صورت امکان آن را حل می کند و در غیر این صورت پیغام impossible را نمایش می دهد.
25,900 تومان
تصویر پروژه در ناب پروژه